Інформаційні технології на уроках англійської мови


У III тисячолітті зростає швидкість передачі інформації, збільшується кількість інформації. Теоретичні знання потребують практичних компетентностей. Суть навчального процесу змінюється: відбувається перехід від учіння і навчання до практичного використання базових теоретичних знань; комунікативність набуває все більш вагомого значення, а іноземна мова як інструмент міжнародного спілкування є вимогою сьогодення. Саме цим зумовлений вибір методів навчання у сучасній школі.  Інтерактивний метод – це навчання в режимі діалогу, під час якого відбувається взаємодія учасників педагогічного процесу з метою взаєморозуміння, спільного вирішення навчальних завдань. Цей метод є одним із найефективніших у вивченні іноземної мови. Одним із інструментів інтерактивного методу навчання є сучасні інформаційні технології. Їх використання на уроках іноземної мови є темою мого дослідження. Актуальність моєї роботи я вбачаю в тому, що швидкий перехід від традиційних методів навчання до мультимедійних методів і методів із використанням новітніх технологій є необхідним і неминучим. Мета роботи полягає у вивченні застосування інтерактивних методів та новітніх технологій, апробації інформаційних технологій навчання на уроках іноземної мови, запровадженні інноваційних технологій розвитку творчого потенціалу учнів. Думаю, що моя робота має певну практичну цінність, яка полягає у можливості використання мого досвіду роботи із застосуванням мультимедійних технологій та інтерактивних засобів навчання на уроках іноземної мови іншими колегами. Наукова новизна дослідження полягає в розробці інтерактивних вправ з використанням мультимедійних технології для навчання англійської мови на середньому етапі загальноосвітньої школи. Можу із впевненістю сказати, що використання інформаційних технологій на уроці іноземної мови підвищує зацікавлення учнів тим, що відбувається на уроці, покращує хід уроку, його планування, засвоєння нового лексичного та граматичного матеріалу. 

1 коментар: